LJUBLJANA - kolesa in kolesarji

Oblačen dan v prestolnici Slovenije. Preizkušala sem čisto nov objektiv, 85mm in f1,8 zaslonko. Kaj naj rečem ... navdušena. In spet imam veselje do fotografije. 

Začela sem na tromostovju, nato pa pri ribji brvi dobila idejo, da so največja značilnost Ljubljane pravzaprav kolesarji. 


Kolesarji. In stara kolesa. Bolj star, bolj ...




Najbolj cool znamka je ROG ...




... in najbolj cool model je PONY


"Tole je model II. generacije", mi je rekel mimoidoči ljubljanski kralj ulice, "a vidiš, je zložljivo" ... u, pa saj s takimi smo se mi vozili :) 



In še nekaj fotografij iz ulice, kjer so kolesarji glavni ... več ali manj vsi na PONY kolesu 








Komentarji

  1. ...lovely images, bicycles are as popular in the US as they are in Europe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Saša, ti kar fotkaj, sem malo pregledala za nazaj...uuuuf, vse boljša in boljša si! Zanimive zgodbe, krasne slike, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. dobri stari Pony, bicikl moje mladosti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tinting for the new titanium glasses, our vision
    The idea 바카라 웹 사이트 behind our stilletto titanium hammer new glasses is titanium trim as seen on tv to test a range ti89 titanium calculators of different models of the Tinting process. These include the titanium white paint two-piece Tinting kit which

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤