Na morje, na Obalo - 2. - Izola


Pobeg iz mrzle Gorenjske na Obalo, kjer je bilo prijetnih 20-25°C. 2 dni je dovolj za kratek oddih. Sprememba klime in okolja in zdi se mi, kot bi bila na pravem dopustu. Maja je na morju zares lepo.




zrcalce - zrcalce in mirno torkovo jutro (dopoldne)

ribiške barke so že zaključile dan

za kakšno dobro ribo bi morala prej priti


Izola me je prijetno presenetila. Vzela sem si cel dan za pohajkovanje po ozkih izolskih ulicah, prehodila sem vse po dolgem in počez, skozi marino in pristanišče in pristala na lepo urejeni plaži.


vetrobran pred pristaniščem in skale kakor so jih v tisočletjih izklesali veter, voda in sonce...
ali pač ne? mogoče so take in podobne dobili iz forma-vive??

ej, kje si dobil to ribo? 

sprehod skozi marino, kjer pripravljajo barke na poletno sezono

marina Izola

kakor koli se obrneš je slika identična - cerkev Sv. Mavra

glej, glej ... paparazzi?

... ne, samo jambor popravlja


Do sedaj sem verjela, da je najlepši kraj na slovenski obali Piran, vendar mi je stari del Izole enako všeč, če ne še bolj. Na Obali sem si ogledala še Portorož, kjer nisem uspela narediti niti ene slike, na sploh sem bila nad mestom bolj kot ne razočarana.

Izola

Zvečer pa v hotel Belvedere, ki ima zagotovo najlepši razgled, kar sem jih kdaj videla iz hotelske sobe.

20 h ... pogled iz hotela Belvedere

20:10 h

21 h

Prihodnjič fotografije ozkih izolskih ulic.


prijavljam na /linking up with:


Komentarji

  1. Great shots here.
    That seagull is apt to choke to death on that fish head if he's not careful!
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2016/05/american-tobacco-campus-durham-nc.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Magnificent views and wonderful refelction shots on the water. Love the carving in the rock also

    OdgovoriIzbriši
  3. Looks like they love sailboats. That's a big fish for a small bird. - Margy

    OdgovoriIzbriši
  4. mmmmm, moreeeeeee, i jos pri suncanom vremenu i ugodnim temperaturama.... slovenska obala mi je na bucket listi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne slike. Ako je dobra ekipa svud je lepo

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤