Blejski otok

Občasno za rekreacijo obhodim Blejsko jezero. Če je vreme primerno, vzamem s sabo tudi fotoaparat.

Dan se je nagibal v večer, a je bilo še svetlo. Nikamor se mi ni mudilo a na Otoku so se že prižgale luči. Na hitro sem naredil posnetek in ugotovila, da moram pohiteti, če želim pravočasno priti do svoje priljubljene točke.

fotografirano "z roke" ISO 1600, 1/6 sec pri f4 

Vedno hodim na okrog brez stativa. Mi je res odveč, ker se na daleč vidi kaj nosim v nahrbtniku. Zato se vedno znajdem po svoje. Včasih povečam ISO, najraje pa imam kakšno klopco, ki mi služi namesto stojala. Tako je tudi na moji priljubljeni točki za fotografiranje Otoka. V petih minutah je nastalo nekaj identičnih fotografij, potem pa se je tako stemnilo, da sem za ta dan zaključila s fotografiranjm.

ISO 200, 3 sec pri f4, 27mm

3 min kasneje, ISO 200, 5 sec pri f4, 35mm



Komentarji

  1. Prvič imaš pravo mesto fotkanja.
    Drugič izjemne fotke.
    Tretjič stojalo je res dodatna obremenitev.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤