BLED v decembru 2014


Bled me je letos zelo presenetil. Vsaj kar se tiče novoletne okrasitve. Žal so okrasili samo promenado tik ob jezeru. Vse ostalo je... po starem... sem in tja kakšna lučka-zvezdica.

Promenada se mi je zdela pravljično lepa...





Na Bledu naj bi bilo nekaj prireditev, vendar ne vem kdaj. Ker kadar koli grem, je bolj ali manj mrtvilo, v petek še sprehajalcev ni bilo in kakor sem slišala, tudi v soboto zvečer ni bilo nič bolje.

In ko se na fotoaparatu gumb nehote premakne na "efekt" nastanejo take fotografije:




Takole je bilo v sredo, ko je bil po dolgočasnem deževju prvi lepši večer in sem ujela v objektiv kar nekaj sprehajalcev:











vse Nikkor 40 - ISO 1600 oz. 3200

.....................

31.12.2014 / 23:30 h

Na že sicer zasneženo podlago je to jutro nasulo še dodatnih 20 cm pršiča. Tako lep Bled že dolgo ni bil. Ko so se zvečer prižgale lučke je bilo vzdušje zares pravljično. Malo pred polnočjo so svetlobni efekti razsvetlili jezero, rakete pa jasno nebo. Tudi tokrat smo zaman čakali na odštevanje pred novim letom, ravnali smo se po občutku in nazdravili s penino in plastičnimi kozarci.

Vsako leto  je nekaj po polnoči nebo osvetlil ognjemet. No, rečeno je bilo, da ga letos ne bo, pa sem vseeno upala, da mogoče bo... Zamenjala ga je "Polnočna vodna serenada"... Kaj naj rečem. Lepo, ampak ni bil primeren čas. Preveč ljudi, občudovali so ga lahko samo tisti v prvi vrsti, tako, da je bilo to pač "kr-nekej". Počasi smo odšli proti domu.

Saj ne, da vedno samo kritiziram. Ampak na Bledu res ni kaj dosti za pohvalit. Lep je to, kar da narava. Mogoče bo v letu 2015 kaj bolje?

Komentarji

  1. Popolnoma se strinjam. Midva pogosto prideva na Bled iz Kamnika med tednom, še najraje pozimi proti večeru. Na žalost se pogosto sprehajava čisto sama. Da me govorim o ponudbi, ki je NI. Pa takšno lepo mesto. Vsakič se sprašujem kako je to mogoče. Bled bi moralo obiskati na leto milijon turistov. No, brez nič ni nič. Na žalost... ali pa srečo, da lahko mi uživamo v miru te lepote.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤