ponedeljek, 01. maj 2017

ROŽE NA VRTU (BW)

Od nekdaj mi je všeč črno bela fotografija. Ne vem zakaj. Ne oblačim se v črno, v njej se ne počutim dobro. Raje imam barve. Zato mi ni jasno zakaj mi v fotografiji bolj leži visoko kontrastna črno bela.

Do sedaj me narava v tej tehniki ni prepričala. Pa sem se letos vseeno preizkusila tudi v tej smeri. Tu so tri cvetlice, ki s svojimi svetlimi barvami izstopajo iz povprečja ... 

DIŠEČA BROGOVITA (Viburnum Fragrans, Dufte-Schneeball )








SPOMINČICE (Myosotis, Forget-me-not)



GRMASTA POTONIKA  ( Paeonia suffruticosa), 
fotografirana lani, letos je še za kakšen teden prezgodaj




Ja, narava je lepša v barvah . Črno-belo bom pustila ulicam in mestom.



prijavljam na
THE WEEKEND IN BLACK AND WHITE

6 komentarjev:

  1. je, cvijeće je stvoreno za boju, iako, ponekad detalji (kapi), igra svjetla dođu bolje do izražaja u CB.

    OdgovoriIzbriši
  2. Your paeonia photos are so gorgeous with those rain drops <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Herrliche Makro-Aufnahmen.
    Ich finde jedes Foto gelungen.
    Das mit den Tautropfen ist besonders bezaubernd.
    Liebe Grüße

    OdgovoriIzbriši
  4. Such lovely flowers! I agree - I love colours, but also black and white photos with strong contrast. Your second paeonia is a very beautiful image.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful flowers. Awesome photography

    OdgovoriIzbriši