Moje leto 2018

Moje leto 2018 ...

leto 2018 se je začelo povsem zimsko ... sonce, sneg in mraz. Novo leto smo pričakali s pogledom na Špik.


Zima ... bilo je nekaj snega, ravno prav za pravo zimsko vzdušje.


Vendar imam sneg najraje v gorah. Pomladno sonce in sprehod okrog Blejskega jezera je še vedno tisto, kar me napolni z energijo.


Aprila sem že težko pričakala pomlad, najlepše se je bilo sprehoditi skozi Arboretum Volčji potok. Tulipani, narcise, magnolije, češnje, ...


Slovenija postaja zanimiva turistična destinacija. Zato sva se odločila, bova tudi midva potovala po Sloveniji kot turista. Začela sva v Idriji in si ogledala rudnik živega srebra.


Tudi Italija je zelo blizu, junija sva si ogledala Cinque Terre. Že zelo dolgo sem načrtovala ogled teh barvitih vasic in bilo je zares čudovito.


Za en vikend sva odšla tudi na morje, na Hrvaško. Tri dni morja je zame čisto dovolj. Istra.


Glavni poletni dopust je bil letos malce drugačen. Odpotovala sva v Švico.  Dopust, ki ga ne pozabiš.


Poletje je bilo vroče in prav vesela sem bila, če je bilo kakšen dan bolj hladno in deževno.  Lepo je biti doma.


Poletje je bilo odlično za sadno drevje. Jabolka in slive, vsega je bilo dovolj in še preveč. Moj pridelek aronije je bil odličen, še bolj sem bila presenečena nad sadežem japonske kutine.


Na malce oblačen dan smo zaključili letošnje poletje in se v septembru odpeljali v Avstrijo na panoramsko cesto Nockalmstrasse.


Oktobra smo na lep sončen dan uživali na izletu na Sleme.


In dnevi so postajali krajši, zadnji foto potep je bil na festivalu parkeljnov v Podkorenu.



Kmalu pride leto 2019 ... za vse rojene leta 19X9 bo to posebno leto. Tudi zame :)  ... bomo še videli. Upam, da bom imela dovolj čas tudi ta za moj blog :)

Želim vam vse lepo v letu 2019. Zdravje in veliko sreče. In veliko časa zase :)



Komentarji

  1. ...fabulous images. Wishing you a happy 2019.

    OdgovoriIzbriši
  2. sve najbolje u 2019, Sasa, tebi i obitelji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Your photos are stunning.! It was a great year - let’s wish that 2019 is as fabulous (with your birthdays)!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. A lovely journey through the year. Here's to a great new year!

    OdgovoriIzbriši
  5. These are some incredible images! Wow! I'd love to see these places myself. I love your photo of Switzerland, it's amazing! H wish you a wonderful new year for you and your family.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤