petek, 27. oktober 2017

31. oktober - svetovni dan varčevanja

31. oktober je bil leta 1924 razglašen za svetovni dan varčevanja. Takrat so se na srečanju v Milanu zbrali predstavniki 700 hranilnic iz 27 držav. Namen srečanja je bil predvsem poudariti pomembnost varčevanja za celotno družbo in hkrati za posameznika.





Ali tudi vam ne uspe ničesar privarčevati? 
Tudi vi dajete denar "v nogavico" in potem konec meseca pobirate ven, ko zmanjka v denarnici?

Jaz to redno počnem. Zato sem se odločila za drugačen način varčevanja.
Vsak bankovec za 5 EUR takoj shranim ... Včasih bi raje plačala s kreditno kartico kot menjala 20 €.

Vzela sem čisto navadno škatlo iz trde lepenke. Oblepila sem jo v simpatičen papir, z nožem naredila odprtino in .... narejeno. 
Notri gre, ven pa ne. 


Začela sem v začetku septembra in nabralo se je že kar lepo število bankovcev. 
Me res zanima koliko se jih bo nabralo v 2 letih.

11 komentarjev:

  1. What a clever idea! Your notes look very neat - ours tend to look rather worn ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Interesting idea, thanks for sharing:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Good luck :)
    Greetings from Germany

    OdgovoriIzbriši
  4. Great photo.

    Visiting from BLACK AND WHITE WEEKEND.

    FRANKLY MY DEAR

    OdgovoriIzbriši
  5. I keep my millions in the mattress... lol, I wish!

    OdgovoriIzbriši
  6. Didn't know it was also world savings day! A lot going on around the world on the 31st. Happy Savings!

    OdgovoriIzbriši