DIY - Pletena kapa


Tudi letos občasno pletem. Na Irskem sem si kupila čudovit rumeno-zeleno-moder šal, zato sem v trgovini poiskala volno podobnih barv. Iz nje sem najprej spletla kapo, nato še rokavice.



Pisana volna ne prenese pretiranega vzorca. Ampak čisto brez pa tudi ni bilo lepo. Kot vedno naredim najprej vzorčno pletenje, da ugotovim kateri vzorec paše in koliko zank bo potrebnih za celotno kapo. Izbrala sem enostavno kombinacijo iz 5. vrst desnih in 2. vrst levih, izmenično do vrha. Pletla sem krožno s 5 iglami.


Najtežji je zaključek kape. Če kapa nima cofa mora biti zaključek lep. In jaz ne maram cofa, da kapo v torbici zavzame manj prostora.
Takole sem naredila:



Letos je bila zima zelo mrzla, zato sta mi kapa in rokavice prišla kar prav. O tem, kako se plete rokavice pa prihodnjič.




Komentarji

  1. Pridna!
    Zelo lepa kombinacija barv!Kot bi pletla zame.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful details and focus control.
    Here, that no one hears us, I also know how to knit. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤