DIY - SOVICA NA ROKAVICAH - Navodila za pletenje sove


Sovica na rokavicah? Zakaj pa ne. Najdem jo na pinterestu. Polno jih je. Navodila? A..... to je pa težje. Nekako mi uspe dobiti navodila za pletenje v hrvaščini. In spletem prvo sovico.





Nato pa ugotovim, da ima nekaj napak. Oh, spletem še eno sovico in spotoma popravljam napake.



Ampak, če jih želim splesti na rokavice, potem potrebujem navodila za krožno pletenje. Spet popravljam navodila in sproti pletem.



In... končno dokončam navodila in začnem plesti rokavice. O tem drugič. Tokrat so tu:

NAVODILA ZA SOVICO, KROŽNO PLETENJE (4 IGLE):

Najprej patent dve levi, dve desni (2L 2D 2L 2D 2L...)  Za izdelavo sovice potrebujemo 12 zank. Meni je všeč, da je sovica simetrično nad patentom, centrirana nad 2L (slika 1-3).

Začnimo lepo po vrsticah:

1 vrsta) 12 levih (12L)
2 vrsta) 12L
3 vrsta) 12L

4) 2 levi, 8 desnih, 2 levi ...oz. ... 2L 8D 2L

5) 2 levi, 2 prenesemo na pomožno iglo zadaj, 1 desna, 1 leva, iz pomožne igle 1 desna in 1 leva, nato spet 2 prenesemo na pomožno iglo spredaj, 1 desna 1 leva, nato iz pomožne igle 1 leva in 1 desna, 2 levi  (pomožna igla je lahko kar dober zobotrebec ali podobna paličica)
... 2L (2zadaj) 1D 1L (iz pomožne 1D 1L) (2spredaj) 1D 1L (iz pomožne 1L 1D) 2L

6) 2 levi, 2 desni, 1 leva, 1 desna, 1 leva, 1 desna, 2 desni, 2 levi
... 2L 2D 1L 1D 1L 1D 2D 2L

7) 1 leva, 1 na pomožno iglo zadaj, 2 desni, iz pomožne igle 1 levo, 1 desna 1 leva, 1 desna, 1 leva, 2 na pomožno iglo spredaj, 1 desna, iz pomožne igled 2 desno, 1 leva
... 1L (1zadaj) 2D (iz pomožne 1L) 1D 1L 1D 1L (2spredaj) 1D (iz pomožne 2D) 1L

8) 1 leva, 2 desni, 1 desna, 1 leva, 1 desna, 1 leva, 1 desna, 1 leva, 2 desni, 1 leva
... 1L 2D 1D 1L 1D 1L 1D 1L 2D 1L

9) 1 leva, 2 desni, 1 leva, 1 desna, 1 leva, 1 desna, 1 leva, 1 desna, 2 desni, 1 leva
... 1L 2D 1L 1D 1L 1D 1L 1D 2D 1L

10) enako kot 8. vrsta

11) enako kot 9. vrsta

12) enako kot 8. vrsta

13) 1 leva, 2 na pomožno iglo spredaj, 1 leva, iz pomožne igle 2 desni, 1 desna, 1 leva, 1 desna, 1 leva, 1 na pomožno iglo zadaj, 2 desni, iz pomožne igle 1 leva, 1 leva
... 1L (2spredaj) 1L (iz pomožne 2D) 1D 1L 1D 1L (1zadaj) 2D (iz pomožne 1L) 1L

14) 2 levi, 2 desni, 1 leva, 1 desna, 1 leva, 1 desna, 2 desni, 2 levi
... 2L 2D 1L 1D 1L 1D 2D 2L

15) 2 levi, 2 na pomožno iglo zadaj, 2 desni, iz pomožne igle 2 desni, 2 na pomožno iglo spredaj, 2 desno, iz pomožne igle 2 desni, 2 levi
... 2L (2zadaj) 2D (iz pomožne 2D) (2spredaj) 2D (iz pomožne 2D) 2L

16 - 20) 2 levi, 8 desnih, 2 levi ... ... 2L 8D 2L

21) 2 levi, 2 na pomožno iglo zadaj, 2 desni, iz pomožne igle 2 levi, 2 na pomožno iglo spredaj, 2 levi, iz pomožne igle 2 desni, 2 levi
... 2L (2zadaj) 2D (iz pomožne 2L) (2spredaj) 2L (iz pomožne 2D) 2L

22) 2 levi, 2 desni, 4 leve, 2 desni, 2 levi
... 2L 2D 4L 2D 2L

23) 2 levi, 2 desni skupaj z desne, 4 leve, 2 desni skupaj z leve, 2 levi
... 2L 2D-skupaj 4L 2D-skupaj 2L

24) imamo 2 zanki manj, če je potrebno jih nekje nadomestite!! vse pletemo levo
... 10L

Oči našijemo, edino kar manjka je kljun. Naredimo ga z V zanko ročno. V kolikor najdem način, da se ga naredi že med pletenjem pa popravim navodila.

Imate tudi vi svoja navodila za pletenje sove?

V NADALJEVANJU PA SOVICA NA ROKAVICAH...


Če ste se ustavili na moji strani vas lepo prosim za kakršen koli komentar. In prosim, širite moj blog naprej, da bo prišel do tistih, ki radi pletejo. Hvala :)



Komentarji

  1. joj, so cute. ja znam praviti pletenice, ali mi nikad nije palo na pamet od pletenice napraviti sovu. da li si provjerila youtube za tutorials? recimo, ovaj na ruskom nije los - bez obzira na jezik - gledas sta radi (ja bas ne znam citati upute za pletenje i heklanje pa mi je lakse gledati :-): https://www.youtube.com/watch?v=crjvep6EPHw. mislim da bi tvoj gornji tutorial trebao biti ok i za kruzno pletenje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, ni mi palo na kraj pameti, da bi provjerila Youtube :) Skoro sve o fotografiji i LR sam naučila sa YouTube ali pletenje nikad. Možda nađem nešto novo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, da, LR, Photoshop... blazeni youtube ;-). ja naucila heklati beretku i srce uz youtube.

      Izbriši
  3. Fuuul so lepe rokavicke, pa tudi fotke na blogu so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno ročno delo.
    Včasih je bilo to skoraj obvezno znanje deklet, žena..
    potem je prodajni lobij čisto izničil domača dela..

    Vendar pa spoznavam, da še obstajajo pridne domače roke, izdelovalke izjemnih izdelkov.
    Č E S T I T K E!!
    Si res pridna!!

    ps.
    na žalost pletenje ni bil nikoli moj hobi, vedno sem pletla le leve, ker so mi ble lažje, no in pri tem je tudi ostalo, ža. Pravijo pa,da nikoli ni prepozno, pletilke so zatorej..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Štrikati sem začela lani, ko sem brala druge bloge, kjer so vsi nekaj ustvarjali. In sem tudi sama obudila to, kar sem pred četrt stoletja najraje počela. Res sem hvaležna babici in mami, da sta me naučili.

      Izbriši
  5. Oo, pa sva se našli - štrikarci v nogavicah in rokavicah :) Super je ta tvoj blogec, s čudovitimi fotkami in navodili. Lepo, da smo skupaj :) Še na veliko ustvarjanj in potovanj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo zelo lepo,ze poskusam plesti sovico po vasem navodilu na kapi za vnukinjo,upam,da mi uspe...

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, je luškana! Nisem ravno vešča pletenja, ampak tole bi si pa s temi navodili upala... Samo ne smem takoj otrokom pokazat, ker ne vem, če si že upam nad rokavice... Sporočim, kako bo šlo:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Že ko sem bila mala, se mi je zdelo pravo čudo, da kdo splete rokavice na prste - vse ostalo mi je bilo jasno, samo to pa je bila vedno magija. Letos pa bi jih rada poizkusila in ko sem tole brala, je bilo vse zelo jasno (bomo videli, če mi bo še jasno, ko bom morala sama naredit:D)... mogoče enkrat za spremembo poskusim najprej zase, da jih lahko zafrknem, hehe:).

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna navodila,hvala,ker svoje znanje tako prijazno delite.
    Rokavičke s sovico so res čudovite.
    Se jih lotim v kratkem.
    Lep pozdravček,in še veliko lepih izdelkov. Irena

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤