5. Festival čokolade

Petkovo popoldne sem izkoristila za obisk 5. festivala čokolade v Radol'ci. Več kot preveč čokolade, tudi največji čokoholiki jo imamo za nekaj časa dovolj.



Všeč mi je, da se degustacijske izdelke plačuje s kuponi. Kupon stane 50 centov in za 10 eurov kuponov je kar težko zapravit. Najprej zato, ker je vse tako vabljivo in ne veš kaj bi, potem pa zato, ker imaš čokolade že čisto preveč in ne moreš več.


Odločitev kaj vzeti ni bila preprosta. Vsega je bilo preveč.



Izbrala sem tudi malo manj čokoladne slaščice, prevladovali so kokos, mandeljni, cimet ... vse sladko slastno.


Nekaj slaščic je bilo osvežilnih, z lahko penasto kremo.




Užitek pa, ko si sam obliješ sadje ali sladkorno penico.


Na vsakem koraku veliko vabljivih slastnih grižljajev.


Edino razočaranje je pripravilo največje presenečenje, čokolada velikanka. Pričakovala sem eno veliko lešnikovo čokolado, izkazalo pa se je, da gre za 140 m2 veliko sestavljanko iz 28.000 koščkov čokolade. Veliko hrupa.



Dan se je končal s sadno-zelenjavnim napitkom, kajti čokolade za nekaj časa niti videti ne morem več. No, do jutri.


nadaljevanje ... 2. DEL / PART 2

prijavljam na / linking wiht: 

Komentarji

  1. Odlicno! Midva greva danes, potem ko bova najprej naredila krog okoli Bohinjskega jezera. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. svidja mi se odabir crno-bijele tehnike za ove slike. a ja bas odlucila izbaciti slatkise s jelovnika (zbog dijete :-) )

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, to pa je veliko čokolade na kupu. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Looks like heaven to me!
    Great images. Thanks for joining us at http://image-in-ing.blogspot.com/2016/04/stop-looking-at-me.html

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤