5. festival čokolade (2.del)

Letošnja prireditev FESTIVAL ČOKOLADE mi je bila bolj všeč kot pretekla leta. Več prostora in posledično manj gužve, veliko ponudnikov in lepo vreme. Sploh v petek je bilo res enkratno. Presenetili so me tudi nekateri ponudniki. Res so se trudili pridobiti stranke in nekateri izdelki so bili res izvirni in tudi okusni.

LECTAR-jevi "gingerbread-men"-i sicer niso bili iz čokolade, a so izgledali bolj mamljivo od tradicionalnih lectarjevih srčkov.







Fotografi smo bili povsod dobrodošli. Pri Lectarju so me prijazno povabili, naj poslikam še njihovo delavnico, t.i. živi muzej. http://www.lectar.com/




Staro mestno jedro predstavlja Linhartov trg z lepo ohranjeno srednjeveško arhitekturo. Več o Radol'ci na: http://www.radolca.si/radovljica-trg/

Ob vstopu na trg je lajnar pritegnil pozornost obiskovalcev. V petek bistveno bolj, kot v nedeljo, ko se je vsem čisto preveč mudilo.


Bistvo čokolade je v njenem okusu. Vsak ima svojo najljubšo. Nekateri prisegajo na Gorenjko, drugi na Milko. Jaz ima najraje črno. Pa ne zaradi mode. Pač zato, ker po 2 koščkih v ustih ostane tisti prijeten okus. Okus po čokoladi.

Ena redkih priložnosti za okušanje različnih okusov prave čokolade je bila v t.i. "tovarni čokolade", kjer so prikazali ročno izdelavo čokolade. Žal v petek še ni delovala, zato smo se ženske ustavile ob pultu s "testerji" in uživale v vsakem koščku posebej. Vse so bile črne, s cca 70% kakava, a vsak okus je bil zgodba zase. In vsaki je bil všeč drug. Jaz prisegam na EKVADOR, s prijetno cvetlično noto.



Komentarji

Objavite komentar

😊❤