Vzemi si čas zase ...

Življenje gre tako hitro, da komaj še sledim temu tempu. Dan je dnevu enak, mimogrede je večer in konec tedna in še hitreje ponedeljek. Le redko si vzamem čas zase. In še takrat, ko si ga, odprem računalnik. Kako več ne znam v miru prebrati knjige, uživati v glasbi, iti na sprehod. Jezna sama nase sem se odločila, da bo treba nekaj spremeniti, da bom nekaj spremenila!


Vsak si mora vzeti čas, da mirno obsedi in opazuje, 
kako se spreminja listja, tudi če ostane kaj nepostorjeno. 
(Elisabeth Lawrence)



Od človeka se ne zahteva vedno le delo. 
Obstaja tudi sveto brezdelje. 
Vendar smo negovanje le-tega zdaj močno zanemarili.
(George MacDonald 1824-1905)


V naglici življenja, pod pritiski odločitev, je mir postal razkošje. 
Užij ga, kadar pride, in ga ceni. 
Daje ti čas za predah. Ponuja ti spokoj in upanje in življenje. 
(Pam Brown, roj.1928)


Če ti uspe preživeti povsem nekoristno popoldne 
na povsem nekoristen način, si se naučil živeti. 
(Lin Yutang 1895-1976)

Komentarji

  1. Oj Saša, tele fotke so pa s v e to v n e. Pa ne samo fotke, ves članek in namen, ki si si ga zastavila. A veš, da sem pred kratkim sprejemala iste odločitve in lovila iste misli. Knjige nisem vzela v roke že...., računalnik, računalnik... Smo tudi sprejeli določene odločitve ja .)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se trudim, da sem čim manj za računalnikom, ja. Ampak v službi sem še vedno do zadnjega in to slabo vreme me tudi nič ven ne vleče.
    Glede fotografij pa ... narejene so bile lani na angleškem podeželju in se mi je zdelo škoda, da jih ne objavim. Sploh tadva mulčka sta tako prisrčna.
    Se beremo še naprej, ane.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤