nedelja, 21. februar 2016

PLANICA POZIMI


Zima še ni odšla iz naših krajev. Zgornjesavska dolina je sploh poznana po tem, da tam sneg ostane nekoliko dlje, v Planici pa vse do konca marca. Ker je bilo letos snežnih dni malo sem vesela vsakega dne, ko lahko uživam na soncu in snegu.



Planica je letos še posebno privlačna. Nekateri se do tja pripeljejo, čeprav je iz Rateč do Planice peš hoje za dobrih 15 minut.


Iz Planice je lepa peš tura v Tamar (in sankanje nazaj), a sem tokrat ostala kar v Planici in si podrobno ogledala skakalnice in letalnice.

prenovljeni BLOUKOVI skakalnici: levo 100 m in desno 140 m (Boudkova Velikanka)

levo: otroške skakalnice (15, 30 in 45m); desno: mladinski skakalnici (60 in 80m)

mladi skalakci so ravno zaključevali trening

Največ obiskovalcev je prišlo na sneg uživat svež gorski zrak.



Lani v tem času je bilo tu še veliko gradbišče, letos je veliko igrišče, polno otrok. Letalnice še niso pričeli urejati za polete konec marca, zato sem se po doskoku lahko povzpela peš (stopnice so bile preveč ledene).

Tako izgleda, ko iz letalnice doskočiš na 230 m:


Presenetilo me je, da se iz Letalnice še vedno da spustiti po Zip-Linu. Čez en mesec bodo namreč tu leteli najpogumnejši smučarski skakalci.

Zip-Line
In nato še malo na okoli. Nov tekaški poligon je privabil nekaj smučarskih tekačev, a gužve ni bilo.



In še zadnji pogled na skakalnice:

Letalnica bratov Gorišek  (rekord 248,5m Peter Prevec),
otroške, mladinske skakalnice in
Bloudkovi skakalnici (rekord 147,5m Noriaki Kasai)



Nekaj utrinkov fotografij od lani poglejte TU. Se vidimo v Planici 17. - 20. marca?


prijavljam na Mersad-Photography

3 komentarji:

  1. Lepe, lepe fotografije. Sem šla še lanske enkrat pogledat. Saša s katerim objektivom pa tole fotkaš?

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotografiram z objektivom Nikkor 16-80 mm DX, vse v RAW in potem malenkostno uredim v Lightroomu. V primerjavi s starim 18-200 so fotografije bolj ostre, čiste in jasne, nima pa toliko zooma. Za popotniško fotografijo se mi zdi to res dober objektiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res so lepe,pa tudi ti vidno napreduješ se mi zdi, ne le zaradi objektiva.

    OdgovoriIzbriši