četrtek, 11. februar 2016

40 dni brez ...

Za kristjane se začenja 40 dnevni post. Treba se bo odpovedati razvadam in postoriti več dobrih del. Sicer pa sploh ni treba biti kristjan, da si 1x letno privoščiš post take vrste.

definicija makrona:
Makrón je drobno pecivo, narejeno iz mletih mandljev, lešnikov ali kokosa ter stepenega beljaka in sladkorja. Dandanes so najbolj razširjeni in prepoznavni t. i. pariški makroni: rahla zmes je posušena in oblikovana v dva piškota, med katerima je sadni nadev ali krema ganache. (Wiki)

***

Hkrati poteka tudi "akcija" 40 dni brez alkohola. Vendar to meni ne predstavlja nobene "akcije", lahko bi bilo tudi 365 dni brez alkohola. Težje se mi je odpovedati sladkarijam.

Zato smo se v službi odločili, da se tudi letos vsak odpove svojim razvadam, večinoma smo se vsi odpovedali sladkarijam, nekateri še kruhu. Dosti lažje bo šlo, ker se pri temi vzpodbujamo.



Že nekajkrat sem se preizkusila in verjamem, da mi bo tudi letos uspelo. Kakšen dan bo težko, mogoče si bom dovolila 2 koščka najbolj črne čokolade. Ker to skoraj ni sladkarija.


V preteklih letih je najbolj pomagal napis na vratih omarice: DO VELIKE NOČI NE JEM SLADKARIJ. To me potem zadrži, da odprem omarico, malo pogledam, dvakrat vdihnem in zaprem. Premagati skušnjavo ... to je najtežje.


Za nekaj časa so ti makroni samo lep spomin.... 
Pa saj bo hitro minilo teh "40-dni", čeprav jih je v resnici 47 ali 48 :)


2 komentarja:

  1. Joj, vsakič, ko vidim fotke makronov si rečem, da jih moram enkrat poskusiti, ko tako lepo zgledajo. No, mogoče po veliki noči. :)

    OdgovoriIzbriši