sobota, 09. januar 2016

Štumfi, šal, kapa, rokavice

Jeseni sem po dolgih letih spet začela štrikat. Navdih sem dobila na blogih in tako kot mnoge druge me je štrikarija tako navdušila, da ne morem nehat.

najlažje mi gre na sončku ali pred televizijo, s skodelico kave ali čaja




Začelo se je z  rokavicami, ki so leeeeta ležale nedokončane. Ker so rokavice komplicirane za štrikat sem se nato lotila nogavic. Te so me takoj navdušila in prvemu poizkusnem paru zame so sledile ene manjše.

Pa si je L. zaželela nov šal in takoj sva kupili nekaj nove volne. Malo dražja klopka, vendar je nit dosti bolj posukana in se je kar hitro štrikalo v ANGLEŠKEM PATENTU. Jaz ga štrikam malo po svoje, drugače kot je npr videno tu, kjer temu pravijo BRIOCHE STITCH. Leva, desna, leva, desna.... le, da desne zajamem eno vrsto nižje. Rezultat je enak, samo hitreje gre.


šal v anleškem patentnem vzorcu - BRIOCHE STITCH

Volne je ostalo ravno toliko, da sem naštrikala še ene rokavičke-palčnike.

rokavičke za L.

Za rojstni dan sem sestri naštrikala nogavice, tokrat dvobarvne. Sivi sem dodala nekaj umazano bele.


dvobarvne nagavice za N.

Bližal se je konec leta in za darilo sem naredila še ene take. Tokrat v beli barvi z dodatkom v barvi sivke.

bele z nežno lila za Y.

Pa si je L. zaželela, da bi tudi ona rada dvobarvne nogavice. Skoraj nagradno vprašanje je bilo katere barve? V trgovini sva bili tako dolgo, da mi je bilo že pošteno vroče in kooooončno se je odločila: bež + roza. Seveda mora biti vsak štumf drugačen.

dvobarvni par za L.


Moj zadnji izdelek je kapa. Zame. Malenkost je preširoka, ampak itak je bolj za okras, saj kapo le redko nosim.

snežno bela kapa, manjka še nekaj modrih našitkov


14 komentarjev:

  1. Krasni izdelki! Šal je fuuul lep, pa kapica - super. Nogavičke pa itak obožujem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo izdelano Oooo, še mene ste navdušili za pletenje, saj sem pred leti tudi jaz ogromno pletla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, navdušenje za štrikarijo je zelo nalezljivo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful!
    I can crochet but have never been able to master knitting. My hat is off to you!
    Thanks for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2016/01/shells-on-shells.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Your work is beautiful. I cannot knit, but I wish I could. I tried, but I could not figure it out.

    Lisa at Life Thru the Lens (www.lisakerner-slp.com)

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful knitting ~ I love to knit as it is so meditative ~

    Wishing you a joyful week ^_^

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito! Pletenje je naslednja stvar, ki bi se jo rada naučila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prosim, če napišete še točna navodila za šal, kot ste ga za nogavice. Kakšne so končne in začetne petlje.

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom, kmalu. Plesti šal v takem vzorcu je zelo enostavno.

      Izbriši
  9. Lepo prosim še za čudovito kapo.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Ker sem začetnica, prosim če napišete še, katere kvalitete volno ste uporabljali in št. pletilk. Hvala

    OdgovoriIzbriši