nedelja, 24. januar 2016

RAČKE

Sončno jutro me je vabilo ven, ampak kot ponavadi je bila ura že deset, ko sem se le odpravila. Malo se je že oblačilo, pa je bilo vseeno lepo.

Zanimivo igro se šle račke. Iskala sem zanimiv motiv za fotografiranje, ko je za mojim hrbtom završalo ššššššš in jata rac je pristala za mojim hrbtom. Obrnila sem se in ujela ta krasen pristanek.




Nato so račke odplavale iz mrzle vode in po stopnicah odracale nazaj na travnik.



Na travi so se ravno vse zbrale, ko jih je zmotil pes in cela jata je švignila čez mojo glavo nazaj v jezero.


Vajo so nato ponovile še enkrat a niso niti vse prišle do travnika, ko so se vrnile na jezero, kjer so ostale na varnem. Majhnih otrok in psov se kar bojijo.

 

Šobec je zelo prijeten za sprehajanje in tek, vendar je med vikendom kar preveč obiskovalcev. A se vseeno najdejo mirni kotički.



Ni komentarjev:

Objavite komentar