nedelja, 01. januar 2017

Moje najljubše knjige

Tu so/bodo zbrane knjige, ki so mi všeč. Rada imam knjige z zanimivo vsebino, raje romantične kot kriminalne. Za razvedrilo, da pobegnem v drug svet. 

*****

Tisti, ki bere, živi tisoč življenj.
Kdor ne bere, pa zgolj eno samo.
(George R. R. Martin)



JO NESBO
Poslastica z ljubitelje skandinavskih kriminalk. Do sedaj je izšlo 10 delov, 11 je v tisku. Lahko jih berete po vrsti, lahko malo mešano - jaz sem začela s 4 in 5 delom , nato 3 del, .... in me ni motilo, da so bili nekateri še vedno živi, čeprav so bili že pokojni.  Mislim, da je tudi DIDAKTA tiskala prvi in drug del šele pred kratkim. Važna je zgodba, ki je v vsaki knjigi napeta do konca. Takole si sledijo kronološko:
1 - NETOPIR         2 - ŠČURKI         3- TAŠČICA
4 - BREZSKRBNO    5 - PENTAGRAM    6 - ODREŠENIK
7 - SNEŽAK         8 - LEOPARD          9 - FANTOM
10 - POLICIJA              11 - ŽEJA



Yeonmi Park: DA BI LAHKO ŽIVELA
Rada berem "resnične zgodbe" in ta me je še posebno presenetila. Dolgočasno življenje v Severni Koreji... ne, žal vse prej kot to. Zadnja leta prihajajo grozljive vesti o življenju v Severni Koreji in to je samo ena tak zgodba. Druga, ki jo priporočam kot nadaljevanje je POBEG IZ TABORIŠČA 14, ki je dosti bolj berljiva, če prej preberete zgodbo o Yeonmi Park. 



Nicolas Barreau: NEKEGA VEČERA V PARIZU
Še ena limonadasta zgodba. No, saj se da prabrat, ker je malce drugačna zgodba. Ampak ni nek pesežek. Če ni drugega, ...




Kathryn Hughes: POZABLJENO PISMO
Prijetno poletno branje. Ali pa za deževne dni. 




Mary Simses: LJUBEZEN MED BOROVNICAMI
Romantična zgodba z malce drugačno zgodbo, čeprav mogoče malce "za lase privlečeno". Pa saj se je kaj izvirneg že težko izmislit. Všeč mi je ležerno dogajanje na podeželju, brez naglice in blišča. Se lepo in tekoče bere, pravo poletno branje. 




Sophie Hannah: ZAPRTA KRSTA
Knjiga, ki nosi ime AGATHA CHRISTIE. Povsem upravičeno so pisateljici  dovolili, da nadaljuje z zgodbami Hercula Poirota. Njeno pisanje je zelo slično, kot je zgodbe zapletala in odpletala slavna Agatha.  




Kristin Hannah: SLAVČEK
Knjiga, ki jo mora prebrati vsaka ženska. Preprosta zgodba, ki se bere kot kriminalka, tako napeta je in polna podrobnosti a niti malo dolgočasna.
Dogajanje je postavljeno v Francijo v čas 2. svetovne vojne a lahko bi se dogajala kjerkoli, tudi pri nas. Malce me spominja na Alo-Alo ...  VSEBINA in VSEBINA




Lori Nelson Spielman: ŽIVI SVOJE SANJE
Romantična knjiga, ki se zelo lepo bere ampak zgodba je malce neverjetna, no, malce preveč pocukrana. Primerna za čas, ko nimate kaj početi in vam ni žal časa za branje.
Najbolj pa mi je všeč stavek na hrbtni strani knjige:
Najlepše stvari v življenju lahko najdeš na najbolj nepričakovanih krajih.
VSEBINA




************* prebrano v letu 2016 *************

Sophie Kasiki, Pauline Guéna: V PEKEL IN NAZAJ
„Izpoved ženske, ki je odšla v Islamsko državo in pobegnila iz nje „ …
te besede povedo vse. Nesrečni splet okoliščin in malce dolgočasen zakon so Sophie spreobrnili iz katoličanke v muslimanko, ki je vstopila v ISIS. Ko je spoznala, da je resnica drugačna in se je hotela vrniti je bilo že prepozno. Skoraj.
Knjiga je ravno prav debela in tekoče napisana, zgodba pa me je pretresla. Aktualna vsebina, priporočam v branje vsem, ki imajo radi "resnične zgodbe".
VSEBINA



Kate Eberlen: POGREŠAM TE
Zanimivo, kako se lahko naše poti križajo ali pa ne, vse je v rokah usode.
Verjamem, da je vse to lahko res. Kot v tej knjigi.
Lepa zgodba, primerna za dolge zimske dni. Mogoče se malce vleče … ampak konec je lep, ne odložite knjige prehitro.
VSEBINA





Nora Roberts: ROJENA IZ STRASTI (1), 
ROJENA IZ DOLŽNOSTI (2), ROJENA IZ SRAMOTE (3)
Trije deli romantičnega romana, ki se dogaja na Irskem. Priporočam vsem, ki vam je všeč Irska, ki si znate predstavljati to čudovito pokrajine zahodne Irske. Najlepši roman, ki sem ga prebrala zadnje čase. Hvala sopotnici Mileni, ki mi je knjigo priporočila.
VSEBINA, ki pa naj ne zavede, knjiga ni tako plehka, kot tu piše.



Sarbdžit Kaur Atval: SRAMOTA
Po dolgem času premora sem naletela na novo resnično zgodbo. Avtobiografska zgodba o Sarbdžit (roj. 1969 v Londonu), takrat mladi Indijki iz družine sikov, ki je mislila, da bo osramotila svojo družino, če policiji prizna, da je vedela podrobnosti načrtnega uboja svoje svakinje. Zelo zanimiva zgodba, ki se dogaja v Evropi. VSEBINA



Julie James: NEKAJ NA TEBI
Malce drugačna limonada. Ni kaj dosti za dodati. Primerno branje za poletne dni, ko ležiš v senci in se ti  ne da mislit, kaj šele delat. VSEBINA



Charlaine Harris: KLUB LJUBITELJEV SKRIVNOSTI 
Zgodba, ki bi jo tudi Agata (Christie) z veseljem prebrala.
VSEBINA



Kim Edwards: HČI VARUHA SPOMINA
Težko je opisati to knjigo. Vsebina na platnici je taka, da ne veš ali bi bral ali ne. Ampak, ko sem začela brati bi kar brala in brala, saj je knjiga napisana z občutkom. Najbolje jo opiše stavek: Žalostna zgodba o temnih sencah preteklosti, ki junakom za vedno spremenijo prihodnost.  VSEBINA



Courtney Miller Santo: KORENINE OLJČNEGA DREVESA
Še ena knjiga, kjer me vsebina napisana na hrbtni strani knjige ni prepričala. Knjige si ne bi izposodila, če mi je knjižničarka ne bi prepričala. Lepo napisana zgodba, nič dolgočasna, zanimiva do zadnje strani. Knjiga je vredna branja. VSEBINA



Rosamunde Pilcher: KONEC POLETJA
V predpočitniškem času je knjižnica izropana. Na polici sem našla to malce starejšo knjigo. Kratka vsebina je obetala klasično romantično zgodbo a je bila napisana malo drugače od današnjih modernih pocukranih ljubezenskih romanov. Všeč mi je bil slog pisanja, zato bom od te avtorice še kaj prebrala. 



Veronica Henry: DOLGI KONEC TEDNA 
Dogaja se en vikend … toliko časa sem tudi porabila, da sem knjigo prebrala. Več oseb s svojo zgodbo, a zanimala me je predvem ena. Prijetno počitniško branje. VSEBINA 



Nikolas Barreau: SKRIVNE SESTAVINE LJUBEZNI
Slika na naslovnici in opis na platnici sta me malo zavedla. Romantična zgodba, prijetno pisanje ampak zgodba mi ni bila preveč všeč. Pač moje mnenje.  VSEBINA



Jenny Colgan: NAJLEPŠA ČOKOLADNICA V PARIZU
Všeč so mi vse knjige Jenny Colgan. Čokoladnica je prva knjiga, ki sem jo prebrala. Malo pocukrana ampak tako lepo napisana.  No, na vsake toliko časa paše kakšna taka knjiga, malo za dušo. VSEBINA



Amy Ewing: DRAGULJ 
Malo drugačna vsebina saj gre za namišljen svet, ki ne obstaja. Napisano zelo berljivo. Spominja me na namišljeni svet kot v zgodbi IGRE LAKOTE, ki je bila ena mojih ljubših. Knjiga, ki ti je takoj všeč ali pa nikoli. VSEBINA
(2. del BELA VRTNICA je že na policah)



************* prebrano v letu 2015 *************
(fotografije knjig kopirane iz interneta)

Karen Viggers: SVETILNIČARJEVA ŽENA
Zgodba o starki, ki čaka, da zapusti ta svet. Ampak knjiga je vseeno tako zelo pozitivna. Vsi smo bili enkrat mladi in bomo enkrat stari. In imamo svoje skrivnosti. Knjiga iz založbe Miš, zbirka Srebrne niti je zelooo debela a ima velike črke, tako, da se jo z lahkoto bere zvečer, ko so oči že malo utrujene :) VSEBINA



Emily Giffin: NEKAJ SPOSOJENEGA
Nisem pričakovala, da mi bo knjiga všeč. Pač lahko branje, ko ležiš na kavču ali na ležalniku. Tekoče branje, ki ima nadaljevanje v knjigi NEKAJ MODREGA. Posnet je bil tudi FILM, ampak najprej je treba prebrat knjigo!




Priscilla Cogan: STARA PAJKOVKA
Nekaj posebnega je zgodba o stari indijanki. Prijetno branje. Ni ravno knjiga za na plažo, če ti ne potegnje branje jo preberi čez mesec ali dva. ps: Vsebina na spletnih straneh je prikazana zelo nedorečeno, meni zelo neprivlačno. VSEBINA



David Nicholls: EN DAN
Luštna knjiga, ne tipično ljubezenska, meni je všeč tudi zato, ker sta osebe približno moj letnik, dogaja pa se v letih malce pod 90 pa skoraj do danes. Po knjigi je bil posnet tudi film. VSEBINA



Tatiana de Rosnay: SARIN KLJUČ 
Zgodba se dogaja v današnjem času a bistvo se je zgodilo med vojno, leta 1942, ko so deportirali Žide iz Pariza. Izmišljena zgodba, ki temelji na zgodovinskih dejstvih (Rafle du Vel d'Hiv). Knjiga, ki je ne odložiš, če ni res nujno.  VSEBINA, posnet je bil tudi FILM



IZPOVED IZ HAREMA
Najboljša resnična zgodba kar sem jih kdaj brala. Mogoče zato, ker se je zgodila mladi beograjčanki mojih let, leta 1991 tik pred balkansko vojno. Lahko bi se zgodilo komurkoli izmed nas. VSEBINA


2 komentarja:

  1. Poglej si moj blog. Recenzije o mojih prebranih knjigah ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker si se oglasila. Včasih se vprašam, če ima še kdo podoben okus branja kot jaz.
    Vidim, da so na tvojem blogu kar zanimive knjige. In dosti bolj obširno napisana vsebina :)

    OdgovoriIzbriši