BOŽIČEK ZA EN DAN

... je akcija, ki poteka letos že (mislim, da) četrto leto. Zanjo sem slišala šele pred kratkim in takoj me je navdušila.
Lani je bila kar obsežna, letos bo najbrž še bolj.

V moji škatli je nekaj za cartanje, za šolo, za os.nego, za oblečt in za posladkat


Božiček za en dan lahko postaneš, ko se prijaviš in si izbereš otroka, ki ga boš obdaril. Seznam otrok se nam odpre po naključnem vrstnem redu. Najprej sem prelistala nekaj strani z imeni otrok in se odločila bolj kot ne naključno. Z L. sva si izbrali vsaka svojo osnovnošolko, takoj poiskali škatli in naredili seznam, kaj ji bova (bom) kupili (a).

akcija... hočem lepo škatlo
Ne znam povedati, kaj me je takoj prepričalo, da se pristopila k akciji. Najbrž je bila prva misel, da lahko nekaj sam narediš (škatlo), čeprav je potrebno darilca za v škatlo kupit. Potem pa spoznanje, da je tam nekje nekdo, ki bo tega darila zelo vesel. In da je treba stvar vzeti odgovorno, da bo izbrani otrok zares vesel tudi, ko bo škatlo odprl.

črtast papir naju je čisto začaral in nastali sta dve res simpatični škatli

Napisana so priporočila, vendar nikjer nekih posebnih želja posameznega otroka. Vsak se mora sam odločit kaj bo kupil, kaj otrok rabi a mu bo tudi v veselje. Z malo denarja je treba zapolnit škatlo, da bo v njej čisto vse uporabno in bo narisalo na obraz nasmeh.

Upam, da mi je uspelo. Škoda je le, da ne vem.... Vendar, to je čar donacij, botrstva. Da veš, da si naredil nekaj dobrega.

In dobro se z dobrim vrača. To me vleče, da sodelujem v takih akcijah.

"komaj čakam nove lastnike"
Škatla, ki sva jo naredili z L. (št. 117):
https://www.flickr.com/photos/113600111@N02/sets/72157662057025536/page2

vse o Božičku za en dan: https://bz1d.wordpress.com/

Komentarji