ponedeljek, 16. november 2015

BLEJSKI GRAD - pogled s Straže

Včasih grem na sprehod okoli jezera. 6 km v eni uri. Če rabim kaj več, je odličen ovinek preko Straže. Na pol poti se odpre pogled na jezero, grad in Karavanke v ozadju.

Blejsko jezero in Stol v ozadju (pogled s Straže)




Blejski grad - pogled s Straže
V 15. min sem na vrhu, 642 m/m visoko, 167 m nad jezerom. Ko sem tako gledala proti Zgornjesavski dolini se mi je zdelo res nenavadno, da sem še vedno nižje, kot je Kranjska Gora (805 m/m), pa je le dobre pol ure vožnje do tja in je vzpon le minimalen.

Sonce je skoraj že zašlo (prva polovica novembra) in metalo dolgo črno senco na Stražo, le Karavanke so še žarele v soncu. In Blejski grad, kot biserček nad jezerom. Ura je odbila 4 in le nekaj minut sem bila prepozna za lepši razgled.

Sedežnica  in letno sankališče


Blejski grad; v ozadju vas Zasip, Hom (834m) in soteska Vintgar; za tem pa še Golica

Sicer pa je pogled na Blejski grad najlepši, ko se stemni in se prižgejo luči, kar se je zgodilo okrog petih popoldne. Le 15 min kasneje je bilo že povsem temno.


ISO100, f5, 2sec (stojalo) 




3 komentarji:

  1. Res krasne fotografije. Bled je slikan v 1000 variantah, a takih slik še nisem videla! Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obema hvala. Letošnjo jesen res obožujem, ker je toplo in ker je tako lepo kamor koli pogledam.

    OdgovoriIzbriši