NEPRECENLJIVO

Čisto zadaj, v najtemnejšem kotu omare so že nekaj let samevale nedokončane rokavičke. In čisto zadaj, v najmanjšem predalčku mojih možganov je ležalo nedokončano delo.



Vedno, ko sem brala bloge o pridnih rokah, ki vedno kaj izdelujejo, vedno bolj so se mi prikazovale rokavičke, ki še vedno čakajo, da jih dokončam. Če vsi zmorejo bom tudi jaz!



Časa imam dovolj, to ni več izgovor. Rabila sem samo še malo volje in v nekaj dneh sem rokavičke dokončala.



Izdelal sem jih na sodoben način, da bodo uporabne tudi za smartphone.


In kako je komentirala L.: "NEPRECENLJIVO".




Komentarji

  1. Aneda je res, neprecenljivo? Tako lepe so in čisto sama si jih naredila. Tako dober občutek. Zdaj lahko nadaljuješ še za prijateljico :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Res sem vesela, da znam kaj tudi dokončat, ne samo začet. Sedaj štrikam nogavice in In Lara (hči) je že vprašala, če so zanjo :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤