ponedeljek, 13. julij 2015

Turčija – hotel LIMAK LARA DE LUXE


Lara Beach je 5 km dolga peščena plaža ob kateri so pred dobrimi 10 leti začeli graditi ogromne hotele s celovito ponudbo. Njihov značilnost je, da so zgrajeni glede na tematiko, kot npr. Titanic, Concord, Kremelj, Sherwood, … 


prijetna osvetlitev v rezortu hotel Limak Lara



"sultani" ob bazenu - lahko se ga najame za cel dan, ob bazenu ali na plaži


v ozadju kupole hotela Delphin Imperial in Delphi Palace


Limak Lara ima poudarek na feng šu-ju. Najbrž sem ravno zaradi tega predvidela, da gre za bolj miren hotel. Mogoče v zimskem času, kajti poleti je to family hotel. Z veliko zabave in bazenov za majhne otroke, celo v restavraciji imajo svoj kotiček. Kar je bilo po svoje tudi uredu, sem se vsaj izogibala teh delov. Imam pač raje mir, otroško kričanje sem že prerasla. 

Vremenska napoved za sredino junija je bila zastrašujoča a na srečo ni bilo tako. Čez dan okrog 13°, zvečer sem brez težav nosila kavbojke. Tudi zračna vlaga še ni bila tako visoka, kot je julija in avgusta. 

Jutra so bila nekaj posebnega. Bilo je tako mirno. Ravno prav toplo, z rahlo spaico, voda brez valov, čudovita za kopanje. Plaže povsem prazne, čeprav je bila ura že 8.

vsak hotel ima svoj pomol. nekakšna dodatna ponudba za vse, ki radi skačejo v morje

pogled iz "mojega" ležalnika. že prvi dan sva si izbrala svoj prostor in se tja vračala vsako dan.
ležalnikov je bilo dovolj, da ni bilo potrebno zgodnje vstajanj, da neseš brisače na bazen.
ampak jutra so bila tako lepa, da jih nisem hotela zamuditi in sva bila vedno že pred zajtrkom na sprehodu

jutro na plaži ... raj za fotografiranje


pomol enega sosednjih hotelov 

plaža z mivko, ki preide v drobne kamenčke, voda pa kar hitro postane globoka

Kičasto? Ne, pač turško.

vedno si zamislim, da imam srečo, da sem se rodila tu kjer sem se.


 ... 

Popoldne je običajno prijetno pihalo, na obali so bili ravno prav veliki valovi. In ko je bilo sonce najbolj primerno za sončenje so skoraj vsi zapustili plažo. 

popoldne je običajno pihalo, valovi so bili vedno višji


stojiš na obali in gledaš do kam bo še val ... 

Hotel je na res dobri lokaciji. Blizu letališča (nekako 20 min) in blizu Antalye. Do Side je manj kot eno uro. Izven hotela je lokalna cesta s kar nekaj trgovinami in trgovskim centrom. Za nezahtevne kupce ravno prav. 


Najbolj pa mi je bila všeč gostinska ponudba. Načeloma ne maram all inclusiv hotelov. Ne maram prenažiranja, polnih krožnikov in zavržene hrane. V Turčiji imajo hoteli zelo dobro hrano, v Limak Lara se mi je zdela izvrstna

Veliko različnih okusov, ampak res vse zelo dobro. Vedno je bilo na voljo dovolj sadja (češnje), vsaj 10 vrst sirov, odlične ribe (npr orada na žaru), žar (sicer brez svinjine, kar pa ne pomeni, da ni še boljšega okusa od našega roštilja) in seveda sladice... 

In kar imam na dopustu najraje je prava turška kavica. Tu sem jo dobila kadar sem si jo zaželela. Le malo so se čudili, ker jo pijem z mlekom. 


RESTAVRACIJA  hotela je na posebno lepi lokaciji. paviljončki na kovinski konstrukciji - res nekaj posebnega.
in všeč mi je bilo jesti zunaj, tudi, če je pihal veter in so pri zajtrku vrabčki čakali na drobtinice


1x tedensko je večerna animacija ob bazenu; sicer pa so bile večerne prireditve kar zanimive



Dopust, ko pozabiš na vse,  ko daš možgane na OFF. 

1 komentar:

  1. Krasna predstavitev lepega dopusta. Sem se v mislih ze preselila v Turcijo. Lepo si predstavila vse videno in doziveto.

    OdgovoriIzbriši