nedelja, 26. julij 2015

ASUS

5 let star 13" prenosnik je komaj še sledil vsem mojim zahtevam, komaj je zmogel odpirati ogromne raw fotografije. Njegov procesor je bil prepočasen, pomnilnik pa preskromen.

Nadomestil ga je novi ASUS N551 in sedaj so se prave težave šele začele. Na tehniko se spoznam ravno toliko, da sem si prek spleta kupila računalnik brez operacijskega sistema, mu naložila nova okna in se cel teden ubadala z vprašanjem zakaj je SSD disk takoj poln in ga na koncu nesla na servis.

Vroče julijsko poletje me je od dela z vsem tem samo še oddaljilo. Nove nastavitve ekrana so me prepričale, da moram osvežiti podobo bloga in zato je dobil svetlo ozadje. Pa saj črne barve že itak ne maram. Enako se je zgodilo na CVETLIČNEM blogu.

Za izlete v hribe je prevroče, v drugi polovici avgusta me čakajo Dolomiti, prvi sončni vikend pa se z zobato železnico odpeljem na Reisseck.

Do takrat pa uživam v fotografiranju rož.








... več fotografij ...

4 komentarji:

  1. Ojla :)) Saša, tole ozadje mi je strašno všeč! Fotke so videti še lepše. To še meni da mau za mislit o mojem ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) pssst, tudi jaz sem navdih dobila na drugih blogih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne fotke.oci kar pocijejo.se mi zdi, da jih kar voham....

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala tudi tebi. So mi všeč tvoje dopustniške, čisto neka druga Hrvaška... taka umirjena. Žal se mi ne uspe prijavit na WordPress, da bi ti to napisala tam.

    OdgovoriIzbriši