SREDNJI VRH v jesenskih barvah

Srednji Vrh nad Gozd-Martuljkom, naselje s približno 20 hišami. Leži 200 m nad Savo Dolinko, oz. 960 m nad morjem. Je izhodišče za bližnje vrhove, predvsem na Trupejevo poldne, meni pa pomeni lušten sprehod po neokrnjeni naravi s čudovitim pogledom na Špikovo skupino.

Cesta iz Gozd-Martuljka do Srednjega Vrha je lepo vzdrževana. Lep razgled na Gozd Martuljek in senca bukovih dreves ... zato 20 minut hoje hitro mine. Jeseni je najlepše.




Ob pogledu na vrhu zadnjega ovinka ne morete ostati ravnodušni. Zares idilična podoba.


Pri gasilnem domu se cesta odcepi na levo in desno. Tokrat sem izbrala levo, proti Kranjski Gori. Mimo kmetije Hlebanja, kjer izdelujejo (in prodajajo) okusen, zares odličen sir.


Nad to kmetijo je označena pot na Trupejevo poldne, kamor še nisem šla, ker je čisto preveč za hodit. Raje hodim po ravnem, zato sem šla naprej proti Kranjski Gori.




Jesen je čudovitih barv, ki je povsem zasenčila pogled na Alpe, na Špik. V ozadju se v protisoncu vidi Kranjska Gora pod Vitrancem.



Asfaltirana cesta se je nadaljevala v makadam, kjer sem se obrnila in odšla proti domu.



In še zadnji pogled na čudovite barve jeseni...



zemljevid:


Prijavljam na:

Komentarji

  1. Your landscape pictures are beautiful, I love the colours of the leaves.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne barve si ujela! Čudovite! Kateri objektiv si pa tu uporabila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Fotografirano je bilo že lani, ampak me je sneg prehitel in potem nisem objavila. Uporabila sem fiksen Nikkor 35 mm, ki so mi ga potem na Tenerifu ukradli. Meni je to res krasen objektiv, poceni in oster.

      In hvala, ker si se oglasila... imaš res super blog, lepe fotke in zanimive vsebine, vsekakor ga bom še večkrat obiskala.

      Izbriši
    2. A 35 :), tudi meni najljubši :) Škoda, da so te okradli :( Vidim, da si pa hortenzije s 40mm slikala., kako to, da si nabavila tega namesto 35? Kaj te je prepričalo?

      Izbriši
  3. Wow so beautiful thank you for sharing in the Colors of Autumn!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

😊❤